Friday, December 17, 2010

Persediaan Awal Untuk Cuti-Cuti Malaysia

HEBAT!!! cam briefcase p ofis jer.. 
ape isi dalamnyer....
 Portable Gas Cooker
dah prepare awal beli 2 tong gas...

Jenama PENTEC sebut betul2...PENTEC!
Harganyer RM39.90 kat Tesco

ni nak p cuti2 ke nak p makan2 nie.... biasaler kan, kalo p cuti2 nie, perut cepat jer rasa lapar...
bagi mengurangkan pengeluaran tunai lebih di hujung tahun nie, baik beli dapur kecik nie...
boleh jugakler nak masak2 lauk pauk yg simple kan... lagipun CHEF FROM KEDAH mau turun pjaya... meh kita serahkan pada yang pakar, hehehhee (ya ampun ma!)

Another 1 weeks to go for horeyyy! horeyyy!...

7 comments:

eima said...

beli kat c4 murah gas die ...
dulu kat umah ade 1 ..skrg dah bg kat adek ipar bujang ..guna masak megi ....
slalu mmg kami bw dapur tuh .. jimat gak la ...

Cik Puan Nurul said...

wahhh bes nye cecoti..me ade satu dapo gas kecik guna masa mula2 kawen dulu huhu ingat nak guna gak nnt mane tau ade rejeki leh piknik2 kan

ejaMaria said...

akak klu gi cuti... maknanya dapur pun cuti... hehehe

mamaacha said...

rajin tul gi cuti siap bawa dapur

Ya ALya said...

heheheh....boleh masak popia sekali ye.....

Mama AqiL said...

Cam kite punye lar..

Sgt berguna benda alah nie..

baru2 nie time berholiday di CH pun kami bwk dapur nie..

sgT2 Berguna...dh apiNYe BESAR ...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

mesti tak sabo nak pi cuti2 malaysia kan