Monday, December 20, 2010

Lady Gaga... Apocot Mak Hang!!!

 Lady Gaga yang terkenal ngan berfesyen pelik2.... tengok tapak kasut die... tinggi woooo....
 melangkah ngan penuh confident......

sekali
.


...




...




...





...
 Apocot Mak Hang!!!!!!
Adei.... Sakit!!!!!

12 comments:

izan_cute said...

errkk,sakitnyer..baru nak kagum dgn langkahnya itu huhu

::Mamalyna:: said...

izan, hehhe... tu ler pasai... mesti sakit kan.. tengok tinggi tapak tue..

Cik Puan Nurul said...

kakakaka..jgn carik pasal weh pakai kasut besar gabak gini..seremmm tau biarlah pakai kasut flat2 pun jnji selesa n xcedera-penah jatuh tangga terduduk sbb pakai selipar yg licin tapaknya sakittt dpt malu pun dpt..ngee

eima said...

seb baik tak patah gigi depan ...iskkkhh hodoh ...

[-suziey-] said...

erkk..adeiiii malunyaaa

JaSSNaNi said...

ekekekekekek.... tudia.. tu la.. lenkali tambah lagi sejengkal tapak kasut tu.. akakakakakakaka...

*control sket ni.. tapi nak gelak gak bila scroll up tengok dia terpele0k....

ejaMaria said...

baru nak tegur... dgn kain meleret dia... tak jatuh ke... alih-alih dah terpeleot kerr... sian...

zue @ annaleeya said...

tulah... malunyer... aduyaiii... lenkali watla tapak kasut tuh jadik sedepa... ekekeke...

Hezesuze said...

hahahahahahahahahaha *kalo gelak sakan pun bukan dia tau kan heeh

kasut camgitu kan mane bleh nak imbang badan uols aduaiii

.:mama dhia:. said...

hehehe..padan muke die..confiden sangat sekali gedebuk...cam nagka busuk dah..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

mak ai tinggi gilos ape punyer pesen la pakaian dia tu, mau terpeleot tu kan

.::Lynn::. said...

hahahahhahaha... jatuh