Monday, November 15, 2010

Peristiwa Lucu Pagi Tadi..

Ai sibuk kemas kat hall, lyna dah cun dah... tp asik duk ke hulu ke hilir dalam umah tue...
Ayahnyer tengah solat... sekali ai masuk bilik, lyna pun sama ngekor... Tengah ai bermekap2, sekali lyna lari ke depan pehtu lari balik dalam bilik... bila ai pusing jer, tengok ayah lyna tengah berdoa tp dalam tangan die ada kunci kete...

Lyna boleh wat lawak plak pagi nie... ntah ape motif die p letak kunci kete kat dalam tangan ayah die...
Lyna mintak ayah die wat magic kut... doa banyak2 supaya kunci kete kancil ai tu tukar jadi kunci kete BMW, ehhehehhee

10 comments:

syawalsimpsons said...

FUYOOOO...tingginyer impian lyna kak...jd kete akak jd BMW...tapi ok gak...kalo dah betoi kan..hehehehhe

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Lawak..lawak si lyna ni ..mesti dia tgk papa dia tadah tangan tu yg dia buh kunci..dah org tadah bagi jelah..betul dah tu Lyna sayang haha

::Mamalyna:: said...

sue, hahhaa... akak pun dah buat gelak dah pagi tadi... kaloler doa ayah die makbul, akak jugak yang YAHOOOOOO!!!

::Mamalyna:: said...

Tie, betul tue, tu ler dalam fikiran die kut... sanggup p berlari ke halltue ambik kunci, bila ejan pusing belakang, tengok kunci dalam tangan ayah die, ehhehe...macam2 hal lyna tue..

ejaMaria said...

hahaha... amin... mudah-mudahan makbul... :)

Huda said...

hehe..pandai lina :)

Fieza79 said...

hahaa mmg kelakor la Lyna ni...si ayah leh wt 'dek' je tu..khusyuk..!

mudahan makbul hajat BMW tu..!

..nOj.. said...

nak dapat duit 3 juta tu dah kot wei. hehehe

qasehadam @ nurul said...

budak2 mmg kelakar kan..xkaco ke ayahnye solat tuh daku ni kenkadang hangin gak selalu kalo solat mesti diganggu eheh ade je si qaseh jd imam masalahnye dia duk depan kite nak sujud payah hahah suh duk sebelah xmo

Sitisifir10 said...

terlenakah itu apaknya?? huhuhuhu