Friday, November 12, 2010

Ai Makan Kat Popeyes, Ada Org Dengki Rupenyer...

Komen dari AyahLyna...

Kesian mat despatch ai tue...
Jeles yer bang... takpe, nanti ai belanja u makan Subway, Big Apple, Nandos, Asam Pedas Bangi dan macam2 lagi... ai belanja jelah tp u bayar yer..

eh.. ada org meluat ker ai show off komen2 my asben..
Izinkan kami laki bini bergurau cara camni yer

11 comments:

eima said...

aku tak kisah ..suka hati mu la ... haha
biarkan diorg nk jeles ...

..nOj.. said...

sape jeles? aku tak pun. kalau asben aku yg komen, aku jeles la. hehe

::Mamalyna:: said...

eima, tu ler...dah blog ai, suka ati ailer kan..

::Mamalyna:: said...

nojah, memangler ko tak jeles...tp da jugak dediam kutuk aku wei, ingat aku tak tau..ehehhe

Mama AqiL said...

aku yang jeles tue ejan..tp bukan psl ko laki bini..tp pasal POPEYEEEEEEEEEEEEEEEE

::Mamalyna:: said...

anum, p ler terjah ari minggu nie wei...sedapppppppppppppp!

Zimah said...

ala, ejan..aku jeles tau tgk suami ko komen2 manja camtu..mesra gitu tau..bkn semua suami nak komen blog isteri tau..

**POPEYE tu kat mane ek?

ann @ hatiberbunga said...

eh.. ada org meluat??
biar la.. bukan kita kaco laki dia pun. hehe..

tp tu aa.. POPEYE's tu kt ner? cam glamer je..

Hezesuze said...

ekekekeke lawak ler uols....xpe nnti banje ur hubby tu ek...

Mrs. Hakim said...

ada gak ke org nak jeles menda2 mcm ni? memang otak kat lutut ar orang cenggitu.. yg nak pi jeles kat laki hang buat apa kan ejan.. betul kata noja.. sokong sangat.. hehehe

ha, berguraulah.. berguraulah.. tidakkkk, aku tak marah... sukaaaaa .. (tetiba feeling ahmad nisfu) ngehehe..

Wansteddy Tales said...

ahahhaha gurau2 manja menambah kemesraan :)