Wednesday, November 10, 2010

Maintenance Encik Pepel

Encik Pepel nie memang heavy duty... tambahan plak asben ai yang memang kejenyer outstation jer... So dah sampai masanya untuk mengempiskan poket tuannya aka my asben lor... Mau tukar tayar, bukan satu tp 4!!!! banyak tue fulus mau kuar... Kami buat kat klang...katanya murah kat situ, so pegi ajelah... Dari lipis terus zoom ke klang...
tayar cabut sudah...
 pilih tayar yg nie... Katanya tayar boleh jimat minyak, kalo dah jimat minyak, boleh jimat uwang kan... hehhehe...
budak cina tue tengah wat ape ntah kat area tayar tue... buat elok2, jgn kami balik tayar tercabut udahler yer...

nasib baik ada tempat menunggu berekon dan berpintu rapat... senang maknyer kurung die kat situ...

7 comments:

ummiaqeef said...

aritu kite ade nampak encik asben akak park kete kat parking tanpa bumbung tepi blog kite..hehehe..i jengah kat tingkap,nmpk mcm ayah lyna..ekekekeke..baru balik dr mane gaknye,mlm mase tu..

..nOj.. said...

lyna tak abes2 ngan air dutch lady tu

qasehadam @ nurul said...

amboiii lyna shedapppnyee susu tuh..siyes lyna nmpak cam dah besar panjang sejak rambut pendek nih nmpak cam budok da besorr

aiDieNa said...

Wah servis keta.. nak keta tahan lama kena selalu servis.. kalau tidak lagi teruk kopak poket tuannya..

Sumijelly said...

lebih baik kita servis sementara ada masa kan...

keselamtan di atas raya lagi penting..lagi pun nak raya haji nie..
mesti nak jalan jauh nanti...hehehe

wah...sedap tul si kecik tu minum air kotak..hehehe

Sumijelly.com

Hezesuze said...

aduaaii mamalyna tu mesti kedai tayar close ngan rumah weols tau...nape tak bgitau awal2..kalo idak bleh jumpa kan...haissh

eima said...

dulu slalu nampak ayah lyna ...skrg tidak lagi ... sejak dah kenal ngan mamalyna langsung tak penah nampak ayahlyna lagi ...pelik ...

kedai tayar tu bg air dutchlady ke beli sendrik ??

huuuiiisshhh 4 biji ?? mau dekat 8rat ... huhu