Friday, November 12, 2010

EKSPO GROOM BIG 2010

 Ekspo Usahawan GROOM BIG 2010 akan berlangsung mulai hari ini 12 Nov sampai 14 Nov 2010 kat Presint 2 aka belakang ofis ai ni jer.... Ada dua khemah BIG... semalam tengok, macam2 produk usahawan yang dibawa masuk ke khemah BIG nie...
Ada jugak stage nyanyi kut kat ujung sane... Plannyer pas keje nak p khemah BIG nie, bukan jauh pun, lintas jalan jer... nak tinjau ape2 yang menarik kan...
Harap jugak ngan plak BIG money ai yang terkeluar kang, hehehehe

yg benar,
BIG...BIG...BIG

3 comments:

..nOj.. said...

ape ade jual wei? pg la cekedaut rehat kang

eima said...

punya la lama nk siap khemah dekat sebulan .....

Adlina Husaini said...

pasal khemah ni lahh pasar tani jauh menapak kalau nak p