Wednesday, September 1, 2010

Kuih Raya Sudah Dapat!!!

Ni ler sahaja KUIH RAYA YANG AI ORDER.... satu sahaja yer, kuih batang buruk tp ai order 3 peket... satu umah ai, satu umah mertua dan satu umah mak.... sepeket RM10, so total RM30..

sedap tau kuih ni, makcik officemate buat.... tengok isi die penuh... tp make sure, masa makan kuih nie, jangan bercakap, kang bersembur, hehehhee

14 comments:

syawalsimpsons said...

akak punyer kuih dah sampai...saya x sampai lg...mmm../...x pe nnt nak byr gn 500engget yg msk pg td arr...2 je la ada...hoohohoh

..nOj.. said...

bestnye. aku pun suka kuih ni. mane nk beli ni ek

Fieza79 said...

alamak tgk kuih btg buruk, baru teringat tk order lg kuih ni..huhu knp buleh lupa ni...haishhh

mamalieyna said...

alahai mana pi dh taip td..wuwuwu..

oooh kite pun dh dpt kuih btg buruk ni, bestkan..en suami yg order! ^_^

~anna&anuar~ said...

wow! rare kuih ni kalo jaman le ni... ssh jugak nak dpt yg sedap..apsal x bgtau awal.. kalo x, blh tempah..

qasehadam @ nurul said...

emm beli se je ke kuehnye..huhu biasa org lain beli belambak2 kan tuk stok open house..(acik sendiri sebende kueh pon xbeli or xbuat lg)

fikaryna said...

suka jgk..tp tmpat ryna rm 17.00 100 biji..mahal tak?

::Mamalyna:: said...

ibu syawal, akak order kuih nie jer...tu yang dah dapat...

::Mamalyna:: said...

nojah, nie aku order ngan ofismate aku...sedap wei..isi penuh..

::Mamalyna:: said...

fieza, ye ker...biar betul...terlupa plak..

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, tu ler...sedap, lemak2 n rangup2..

::Mamalyna:: said...

anna, mana akak nak tau... memang sedap ni..

::Mamalyna:: said...

nurul, a'ah, beli se sahaja... adaler top up kuih homemade sikit... tu jer.. kalo org datang, goreng jer mi ke mihun, heheh

::Mamalyna:: said...

fikaryna, tak tau mahal ke murah tue, ni memang beli sepeket, bape biji pun tak tau, ehehe