Wednesday, September 29, 2010

Jamuan Hari Raya

Hari isnin lepas, dapat surat dari taska lyna menyatakan bahawa hari ini ada sambutan hari raya taska so budak2 sila pakai baju kurung bagi gegirl dan baju melayu bagi boboy....dan mak pak, silaler sumbang kuih raya yer... dan sebab itu lyna pakai baju raya hari ini...

khemah yang dihias belon2 dan kertas kaler2... ai sumbangkan kuih conflakes choc jer.... Cikgu2 taska pun ai tengok, hari ni cantik dari biasa, melawa semuanya, hehehhe

Izan, taska anak ko pun buat ari ni jugak ker?

4 comments:

eima said...

wahhh best nye ...kompom bkn taska ko yg tgh disiasat tuh....
taska sape ek ....

hari spesial sikit ckit la utk lyna ... die kan besday girl./.. ...

^linas^ said...

tadika adik saya pn wat jugak.

ejaMaria said...

taska anak no.2 - esok... sekolah anak sulung - lusa... haduiii... anak dah pandai mintak pulak... ade je nak bagi Mama buat keje mcm-mcm...

maszmadi said...

hikhik selamat hari raya lyna.....
hm, xder pngalaman lagi sambut raya kat taska coz aisha x sekolah lagik... hehe musti best kan