Thursday, August 12, 2010

Terpaku Di Situ

Cik lyna, bila ada citer feveret kat tv.... terus terpaku kat situ... takde bergeraknyer... mata jer terkelip2.... dalam gambo nie, tegak cam tengah nyanyi lagu negaraku jer.... kalu tengok kartun upin ipin tue, part 'bye'... kartun tue belum cakap bye, lyna dah cakap bye dulu....

tp lyna penakut tau... ari tue tengok citer ape ntah, siap lari2 peluk2 ai lagi... yg tue ikut perangai mak die yg super penakut tue....hehehhe

13 comments:

eima said...

cam fahim gak .. klu boleh nk duduk dekat lagi ngan tv tuh .. klu aku naik juling biji mate la ...

lyna dah hafal pas nih pe jd ..hihi

YanaNuar said...

Wahhh kusyuk benar nampaknye hihi..

Time kasih inform kat ai pasal result GA Dini tuh..arini lambat bukak blog la tu yang lambat tau result hihi..

Hezesuze said...

sameler ngan anak weols...duk ngadap lagu adira ku ada kamu jek..huhu

p/s u dah kene tag ngan weols..cekidot

Anonymous said...

Всем привет!

Недавно перед мной встала задача, куда деть накопишиеся [b]европоддоны[/b], или еще их называют [b]Паллеты[/b],
[b]Поддоны[/b], [b]Европаллет[/b]ы Размеры 800*1200, 1000*1200- Это [u]Тара Пром назначения[/u].
Немного предистории.
Сам я работаю кладовщиком на складе. Нам приходит много продукции на [b]Европоддонах[/b],
товар продаем а поддоны остаются, у нас встал вопрос куда их девать.
Раньше мы их выкидывали.
Потом я узнал, что за поддоны можно получить деньги.
Начал обзванивать фирмы везде были цены дешевые,
потом знакомые мне подсказали, что в Челябинске есть такая Фирма "[b]Уралсклад[/b]",
около 10 лет на Рынке Промышленной Тары с хорошей репутацией.
Я нашел их сайт в интернет - [url=http://www.uralsklad.ru]www.uralsklad.ru[/url] и позвонил по тел. +7(351) 233-07-14.
Буквально через час подъехал их представитель, Авто с Логотипом "[url=http://www.uralsklad.ru]Поддоны Челябинск[/url]".
Цены закупочные оказались самые высокие в г. Челябинске.
Все цивилизовано грузчики загрузили [b]Паллеты[/b] ешё и лом поддонов купили, расчитались на месте наличными.
Про другие фирмы я узнавал либо Цены низкие, либо Бракуют много, да и денег от них не дождешься.

Так что если у вас завалялись [b]европоддоны[/b], не торопитесь их выбрасывать, лучше обменяйте их на деньги.

Lina Rahim said...

Salam Ramadhan untuk Mama Lyna dan Lyna...dari saya LinaRahim.. :-D

Zimah said...

tegaknya..cam tgh lintas hormat je..hehe..

ijan, mau tnye la..mana ko beli kabinet tv yg tinggi tu ek? adam skrg asek dok ketuk tv je tau..habis jahanam skrin dah calar-calar..

::Mamalyna:: said...

eima, lyna nasib baik tak dekat sangat ngan tv...biasa die tengok ikut sedap mata die memandang..

::Mamalyna:: said...

Yana, tahniah... best tue, dapat adiah perfume...hehe

::Mamalyna:: said...

Heze, lyna lagu bebudak af8 tue dah tau dah...adaler cam gaya die joget2, ehhehee...

okey, ai terima tag tue...

::Mamalyna:: said...

Lina, hehehhe...banyak benar taipan lyna kat situ kan...

Selamat menyambut ramadan jugak dari kami sekeluarga..

::Mamalyna:: said...

zimah, heheh...tau takpe.. tegak kan...

kabinet nie ai beli kat bangi, deretan kedai depan pkns tue, kedai perabot 66 nama die..

fantaghirolynn said...

mcm kena pukau.. hehhehe

..nOj.. said...

aku mula rase anak aku sorg je tak minat tgk tv ni. huhuh