Wednesday, August 4, 2010

Rupa Cucu Tokey Samosa Frozen

lyna kan amat2 suka makan samosa homemade mak tok die... suka sangat2 sampai 3 ketul, bleh makan direct... kebiasaan petang, bila tengah ada stok samosa nie, ai memang akan goreng kat die... bukan main makan, kunyah2 sikit, tak lama pehtu abis.... tp bila jumpa bawang yang panjang sikit, ambik bawang tue, kasik kat ai pehtu sambung makan balik...

seronok tengok die makan coz die makan ngan macam2 pesen, makan sambik duduk, sambil baring, baring plak, ngan macam2 gaya baring.... layan ajelah, dah die suka makan kan...
gaya feveret, makan sambil baring...coz sambil die makan tue, sambil tue die belek2 samosa tue....

Bila kita tanya, sedap ke lyna... die mesti cakap '...dapnyerrrrrrr' pehtu pejam mata...
Skang nie tiap kali orang kedah mai, mesti bawak samosa frozen lebih coz si tecit nie suka makan, ehhehehe

11 comments:

qasehadam @ nurul said...

awat tuh muke...shedap shangat kah ahaks

eima said...

amboi pandai nye ...
ok la die suka mkn ..

cam anak aku ... asek mkn bokbok(keropok..anything) je ...
nasi tak brape ... kuih lagi la...

..nOj.. said...

besnye samosa wei. dh lama tak makan. bwk blk sket tuk aku nanti tau

Echa said...

wei.. dari aritu aku suh juai ke aku.... ko bawak lebih... ko jual ke aku...3 paket rm10 sekali pos ek... sekian.

::Mamalyna:: said...

nurul, hehehe...lyna memang suka wat aksi muka yang lebih, hehehe

::Mamalyna:: said...

eima, tu ler, memang suka makan cik lyna tue..

::Mamalyna:: said...

nojah, ishhh ko nie...skang nie permintaan ko buat rasa bersalah jer...nanti kalo ada lebih, aku pos kat ko yer..

::Mamalyna:: said...

echah, masalahnya takde lebih, ari tue MIL aku datang naik flight, die tak bawak banyak coz berat..heheh..nanti yer

ummi sofiyyah said...

ummi n family pon suke mkn samosa...kalau cnfirm sedap blh ummi pegi beli selalu...buat juai x?

Me_Lina said...

bestnyer samosa... alya suka karipap jer... kalu kuih lembik2... abis dier lontar balik.. huhuhuh

ratna said...

hmmm.. rasa mcm teringin pulak nak rasa samosa tu..