Tuesday, August 10, 2010

Potrait Lyna by AcuRoseDay Lil Art

Hadiah yang ditunggu2... asben pun duk tanya bila portrait anak dara die nak dapat... pelik plak, ayahlyna excited terlebih, hehehehe.... Potrait lyna ai menang giveaway yang dianjurkan oleh AcuRoseDay suatu masa dulu...

dan akhirnya tiba jugak kat tangan ai dalam 2 minggu lepas....
sangat2 real... part paling real sekali, kening lyna tue ngan rambut lyna.... Kami suka sangat2... TQ so much ACU...

Dah dapat potrait lyna nie, gigih ai selongkar stor tau, cari frame yang dapat adiah kawen semata2 nak letak potrait lyna nie...
Taraaaaa.... sudah selamat ai letak kat ofis...

14 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah cantik tu...kiter punyer pun dah dapat gak...suka banagt kan

..nOj.. said...

wei dia lukis pakai ape wei. lawo betul. cam real

Me_Lina said...

alahai comelnyer...

ratna said...

ingatkan gambar bebetul..rerupanya lukisan ekk.. pandai betul org tu..

umilia said...

tula..cantiknye..nmpk real seh..

qasehadam @ nurul said...

cantikkkk..sat g nk tinguk ketuk2 ramadhan kat tb 1 lalala

Fieza79 said...

cantek..! cm gamba real je kan...cam hasilan snapan..pdhal lukis je..

alyyani said...

portrait eh? macam gmbr betul kan? sgt2 cantik!

eima said...

sgt² berbakat & lyna sgt² comey ...
satu padanan yg terbaeekk ....

eima said...

sgt² berbakat & lyna sgt² comey ...
satu padanan yg terbaeekk ....

ibu_BatRiSya @wardah said...

ermmm...jelesnye...cantik!

aiDieNa said...

Memang sangat cantik potrait tu.. sangat berbakat kan acurose tu..

mummy_ayu said...

cantik tu..sukanye...

~aSHa~ said...

cantik