Tuesday, August 10, 2010

Gambar ape nie?!

Satu petang, asben ai xcited nak tunjuk sesuatu kat ai... ati berbunga riang, mana tau kut2 surprise dapat bling2 ker....

sekali, die kuarkan hphone n tunjuk gambo nie...
gambo ape nie? ai tanya asben.. die suruh tengok bebetul... masih blur lagi otak ai yang berkarat nie... yg ai nampak, tulisan jawi jer... tulisan nie citer pasal ape, pun ai tak tau... sekali asben kata, nie lagu negeri Pahangler... kiranya lagu negeri pahang dalam tulisan jawi...pehtu cara membacanya cam pusingan kotak start dari bawah...

anak2 pahang, meh kita nyanyi sama2 yer...

YA ALLAH YANG MAHA KUASA
LANJUTKAN USIA DULI YANG MAHA MULIA
DIRGAHAYU DARUL MAKMUR
AMAN DAN BAHAGIA SENTIASA
YA ALLAH SELAMATKAN DULI TUANKU RAJA KAMI

7 comments:

..nOj.. said...

wei masa kte skolah dulu yg lirik bwh skali tu lain sket kan. dulu camni kan 'ya Allah selamatkan KE BAWAH DULI raja kami'. betul tak?

alyyani said...

alamak, pening nak baca. sekali pandang pening. kena focus betul2 :)

BIONIC WOMEN said...

ialah..betul2 kita leh baca..
A'ah dulu kebawah duli yg maha mulia kan? dah tukar ker?
Indunya kampung halaman..huhu

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

haah la noj...aku pun nyanyi bawah sekali tu cam ko...

KE BAWAH DULI RAJA KAMI...

suamihanyisterizuki said...

pening jugak nak baca...

**slamat berpuasa **

b.O.n.d.a said...

pestaim tengok & tau..
kreatip!

=)

eima said...

aku bkn takat pening ... tak reti baca pun ..
tonggang terbalik..huhu