Monday, August 9, 2010

Moving Out!!!

Salam pagi isnin buat kengkawan semua,

Start hari ini, ai amat2 bz... bz dengan keadaan pindah bilik... bukan jauh pun nak pindah, sebelah bilik jer tp nak jugak make sure semua barang2 yang diperlukan untuk proses kerja dipindahkan semua..... Tinggal hari ini dan esok jer untuk pindah, lagipun kena mintak kengkawan lelaki ofismate jugak untuk angkat2 or tolak2 troli nie.... at least, bleh belanja meka makan minum kan atas penat lelah mereka.... Rabu dah pose dah...

Ai plak, hari ini last day pose..... wuaaaa, teruk betul kan! Harap sangat dapat disettlekan dalam masa 2 hari nie...

Maaf, tak dapat blogwalking blog kengkawan sejak akhir2 nie, amat2 bz... entry semua pun autopublish...

3 comments:

MrS. F!zA said...

hehehe saspen..igtkan pindah rumah.. kekekeke

eima said...

aku dah agak dah pindah bilik ... almaklum la org dah jd PA big boss...hikhik...

..nOj.. said...

brape ari lg ko nk pose ke. ke kena pose sampai ramadhan ni. hehe