Friday, August 6, 2010

Kaftan Comey!!!

Okey, disebabkan ada kengkawan tanyakan pasal kaftan lyna nie... camnie, hari ini ai try beli tp tak janji tau coz takut peniaga tu tak datang... so ai beli nanti saiz S je coz tu yg ada member tanya, dan saiz tu yg lyna pakai...

Kalo ai beli kaftan tue, nanti ai update gambonyer dalam blog nie yer... ai beli time petang, maybe mlm nie atau esok, ai update yer...

6 comments:

qasehadam @ nurul said...

dak tecik kalo pakai pakaian yg mcm org dewasa punye mmg cumel nmpak mcm replika gitu eheks..penah tgk ank buah pakai kaftan kecik gak,tp dia duk kuantan memang byk kot belah2 sana jual.

::Mamalyna:: said...

nurul, hehehe... bebudak memang comey, cuba mak budak pakai, asik2 baju tu jer kita nak pakai, heheh

..nOj.. said...

ha aku tunggu ni. kalo ade kaler kuning lawo dh rasenye

mummy_ayu said...

ok..ayu pun nak jugak...

eima said...

ko pi beli kat pasar ke ??
mmg ade ke kat ctu ??


nape aku sebuk tanya nih ... bkn nye aku ade anak pompuan lagi pun...

Me_Lina said...

nak la izan... nak utk alya... kalu ada... roger ek... kang kita bank in... oo jumpa mana2 aaa... dok putrajaya kan? kita duduk area mines jer... dekat dh tu...