Wednesday, August 25, 2010

Geng Surau

Sape tengok citer nie? Setiap hari Selasa hingga Khamis, Jam 7.30 malam di Astro Oasis...
Masa musim pertama, ai tak tengok... so masa bulan ramadan ni baru ai layan... bestler, memang layan habis...

teringat ayat ustaz beri ceramah yang lama giler tue, 'STEADY AKU!' ngan 'SOMBONG, BONGKAK, RIAK, BERLAGAK atau shortform SBRB...

episod semalam, kononnyer geng surau nie buat khidmat masyarakat, buat hotline untuk menolong penduduk kampung yang ada masalah... alhamdulillah berjaya tp bil tepon cecah RM1k... mengamuk habis tok imam tue.. mesti kerjaan cikgu omputih lakonan shery merlis tue, hehehhe

6 comments:

Nigina said...

saya nak tergelak bab sherlis merlis tu perasan ... bercinta dengan mamat pakistan.... muka ala-ala shah rukh khan... tu ... tu yang tak tahan tue..

Adlina Husaini said...

hehehe citer tu best..dan mengangkat nama beto kusyairi tu *ala si mayat aka razif..

*pastu suka tengok pelakon2 wanita, pakai tudung syria dan shawl..takde la asyik tudung awninggg je

umilia said...

tak dpt nak tgk pun..ank aku sibuk nak tgk katun..mencik..

.:mama dhia:. said...

mmg follow cite ni kak..
siap tengok kul 730 & 930 lg...
hehehe..
steady aku...

kak cite tu ari selasa sampai sabtu kak..
peminat setia tu..

ade musim pertama ek??

akmafaizal said...

tiap kali tengok cite geng surau ni..asyik2 tergelak je saya..tak boleh tahan ngan lawak derang..macam2 perangai..dgn cikgu yg romantik sampai anak2 geli geleman, abu n wife yg suka gado2 tu,cik minah yang tergilakan zamir khan, tok iman yg nak try cik minah..eh macam2 lagi lah..kelakar habis..:))

Mrs. Hakim said...

aku layan.. bestkan.. terhibur. eh, mamat yg nakal tu apa nama dia ek.. abg mayat ke apa kan? ensem ek.. manis jer..