Thursday, August 12, 2010

Dolly Parton... Mak Ngah Lyna punya kerja, heheheh

Weekend lepas, mak ngah datang umah... tengah ai rilek2 tue, dengar mak ngah die gelak2 dalam bilik... lyna cam biasaler, bila mak ngah ada kat umah, asyik melekap ngan mak ngah die je ler....

Sekali lyna kuar ngan gaya cenggini....
lyna ada t*t*k segera...hahahaa... puas kami gelak, lyna rilek jer... suka agaknya... nak snap gambo bagi nampak clear dada pun susah... dah posing bagai dah, kami plak terhegeh2 nak tangkap gambo coz tangkap gambo sambil gelak2 kan...
lyna : alamak, terjatuh plak 't*t*k nie

ayah lyna tengah tido time tue, tp kejutkan suruh tengok anak dara die, pehtu die sound
'korang buat ape ha kat anak aku!!!!'

16 comments:

zue @ annaleeya said...

haishhhh.... pembulian yg kijam... sian lyna tak tau ape2... huhu!!

xpe lyna, nnti aunty tlg babap makngah dan mama lyna yg subahat tuh yer.... heheheh!!!

fantaghirolynn said...

cantik kalo ada t*t*k pakai baju kebaya...

~aSHa~ said...

ehehe cekci anak dara ni...

diana said...

anak dara tu pun
mcm suke je dpt
t*t*k segera tu..
haha..tgk muka redha dia..!

eima said...

kejam nye korg .. kesian lyna...

fantaghirolynn
sure cantek .. dah lama aku kepunan ..huhu ...sedey ..

..nOj.. said...

siot je. sian budak tu. tak pasal2 belum umur 2 taun dh ade tetek.

eh jap.

baca tak berita yg pasal kt china tu. baby2 minum susu formula yg dh tercemar ngan hormon. seme naik tetek. alerrr

SuZiE said...

auww.. cekci btl lyna..
sian lyna kena buli... hehhe..

psttt.. lynn pkai bra spe tu?? ke letak bola.. :)

::Mamalyna:: said...

zue, hahahaa... lyna kan memang pesen redha jer, hahahha... aiyorrrkkk, takutler plak zue nak babab nie...

::Mamalyna:: said...

lin, hahahaha... lyna takde baju kebaya...

::Mamalyna:: said...

gidah, ahahhaa.. cekci tue...tengok muka die, redha jer..

::Mamalyna:: said...

diana, hahahaha... die memang suka jer kalo kita buat ape2...gelak lagi ada..

::Mamalyna:: said...

eima, hahaha... lyna redha jer... eima, ko tambah2ler kat 'dada' mu itew..

::Mamalyna:: said...

nojah, aku tau yang itu, tuler ari tue kes isu susu tepung cina kan...wei, ni 'tetek' buatan tau..

::Mamalyna:: said...

suzie, hahaha...cian lyna kan, mak ngah letak 'tut' kat dada lyna..hehhe

aSmiDar said...

haha..gelak sopan2(sbb kt opis)
buh ape kat tetek tu??
belon ke?

aiDieNa said...

ekekeke.. cekci larr.. macam² budak kecik nie kan..