Thursday, August 19, 2010

Cian...Die Demam!

Suhu badan lyna on off jer sejak 2 hari nie... sat die panas, sat die okey...tp die tetap cargas!!!hehehhe...

Semalam panas sangat badan die, batuk2 muntah... lyna biasa, kalau die muntah, die nangis coz takut kami marah... cam semalam, kami cakap ngan die, takpe2, lyna muntah jer, mama ngan ayah tak marah...baru stop nangis! Hari ini lyna di rumah, ayah die jaga... so lunch hour nanti, ai balik jenguk die...cian anak mama sorang nie....cian jugak kat bapak org yang tengah jadi baby sitter tue...

15 comments:

umilia said...

ala..ciannye cik lina..aku mmg tak leh tgk ank2 dmm..lg2 ditambah muntah2..tak sng ati nak watpe..cpt smbuh yek..

aSmiDar said...

olololo cianya demam plak dak comel ni..
selalu tgk gmbar sngih2 je..
hihi..terharu die nagis sbb tkut marah die muntah..
ololo...

Fieza said...

alahi ciannya dia demam..sayu kan tengok anak bila dia sakit..kalau leh kita nak kita yang sakit dari anak yang skit..aunty doa bg cepat sembuh k..

Nigina said...

SAYU NYA TGK..

Lynn said...

siannya dia demam...

~aSHa~ said...

semoga lyna cepat baik ye nak

::Mamalyna:: said...

lia, memang pun... semalam, ayah kata makan ubat, angguk jer pala..

::Mamalyna:: said...

asmidar, sebab kadang die saje2 batuk pehtu muntah, yang tue memang kami marah... semalam die tak sihat, nangisler muntah kan coz takut kami marah, cian die..

::Mamalyna:: said...

fieza, tu ler..sayu jer tengok, semalam ayah die banyak jaga coz mama die ngantuk sangat2,

tq, semoga lyna cepat sembuh!

::Mamalyna:: said...

Nigina, anak bila sakit, sayu jer kita tengok kan...tp bila die melasak, bergegar jantung kan..

::Mamalyna:: said...

lyn, camtu ler..cian die.. ptg nie bawak p klinik

::Mamalyna:: said...

gidah, tq wei..

eima said...

sian die ...
mlm tuh yg takut ..kot panas naik kite tak sedar...
aku klu fahim demam mmg tak lena tdo ..jap2 bgn check suhu kot panas ...

hujan je 2-3 hari nih ...
mudahan cepat sembuh ...

Sricahaya said...

moga lyna cepat sembuh ye..

aSmiDar said...

oooo..patut la..cian lyna..