Thursday, August 12, 2010

Bila Insang Tekak Teringin Nak Makan Durian Lagik...

bila teringin nak makan durian, harus paksa rela asben ai carikan.... sekarang nie bersepah2 lori2 jual durian... ni kami beli kat seksyen 15, Bangi... Asben tengah memilih... jauh jugak dari rumah... kat area Sg. Merab tue ada lori jual durian, Durian Jelebu katanya... penah beli sekali, time tue ai pregnant... makan punya makan, pehtu ai demam tau... dah serik dah nak beli ngan die... tak tau sape yang salah, durian tue ke atau badan ai yang tak tahan...hehehe
asben ai beli 2 bijik jer... bila tanya die kata RM20 sebijik, so 2 biji, total jadik RM40 ler kan... amarah plak ai kat die... mahal bebenor... kalau ai, takdenyer nak beli durian semahal tue...

Tu ada lagi kat umah, tak abis lagi...ulas die besar2.... banyak plak nak diabiskan... lyna pun makan durian tau...riso ai, takut die panas... tp tengok mek tue, okey jer...hehehhe

12 comments:

alyyani said...

sama dgn husband alya. asik nak makan durian je. musim eh?

..nOj.. said...

tak abeh2 ngan durian ko neh. skali mkn brape ulas wei?

::Mamalyna:: said...

allyani, ni isteri yang sibuk nak makan...hehhe

::Mamalyna:: said...

nojah, sebab tekak aku teringat2 durian yg sedap tue... sekali beli, tak sedap jugak2..

suhaila said...

hehehe, mamalyna, anak saya tak mkn buah lain,tapi buah durian dia telan,takut jugak dia panaskan, tp tu la dia ok je..

Hezesuze said...

ishh insang tekak weols pun teringin durian tpi xleh makan buat tika ini coz batuk n sakit tekak....uwaaaa!!

Mrs. Hakim said...

tak larat makan dah tu, bak sini.. tekak insang org kat sini plak teringin nih.. nak duyannnnnn!!!!

eima said...

asek duyan je ko nih .. bior betui ... dasat tul ...

jumaat aku try beli kat pasar mlm yg dah pek tuh ...try bg fahim .. die tak lalu ..siap ludah balik ... calit kat suat abah die .. haha

::Mamalyna:: said...

suhaila, iye ker... kita takut die meragam coz panas dalam jer...tp okey je kan..

::Mamalyna:: said...

heze, hehehe...nanti dah okey, ape lagi, balunnnn!!!

::Mamalyna:: said...

mel, haaahah...meh datang umah ai...

::Mamalyna:: said...

eima, tu ler..nak kata ngandung, tak tp asik nak makan doyan, lyna tue siap mintak nak makan lagi, kami yang tak kasik...