Monday, August 9, 2010

Ayam Uncle Bob, Akhirnya Kau Masuk Jugak Ke Dalam Tekak ku...

Setelah beberapa kali tengok blog kengkawan citer pasal kesedapan ayam Uncle Bob ni, so ai roger izan aka Ibu HNI tanyakan kul bape gerai Uncle Bob nie bukak kan.... dan akhirnya ai dapat jugak merasa kesedapan ayam yg femes nie..
ai beli satu jer, ambik perisa biasa....
ayam yang masih panas2, dipotong kecik2 dan dicucuk lidi supaya senang nak makan...

my preview, rasanya memang sedap tp memang banyak serbuk perisa diletaknyer, hehehehhe

8 comments:

Me_Lina said...

eheheheh sedap menyengat kan,.. benda sedap mmg bnyk perasa... haahahha... arini gerai abg bob ada kt pasar mlm serdg... wajib terjah... 2 bungkus... utk 4 org makan... hahahaha...

syawalsimpsons said...

kat mana jual ni kak..dah macam pisang goreng dah sy tengok..huuhuu....tapi menarik...mmmm...ni wat nak beli ni..dah la perut ngah keroncong sekarang ni...

akak...saya ada tag akak GA tau...hohoho

eima said...

dah 2 kali SIL beli .. bg tak la brape nk sedap .. SIL aku amik yg pedas2 tuh ..

mamasyawal .. kat pasar mlm area sini semua de le ...
hari tuh kat parkson alamanda aku seperti ternampak ko ... last week rasa nye ... ko pakai tudung biru ?? erk ye ke .. tp tak brani tego takut salah org ... hahah

..nOj.. said...

nape aku tgk cam kulit ayam je ni. mkn ngan sos mesti sedap ni wei

.:mama dhia:. said...

first tim eorg makan , mmg tak sedap cos hubby beli yg spicy..kali kedua org beli, amek yg tak pedas..ok la sedap ler jugak..

aiDieNa said...

Yer ker sedap... bleh lar cuba nie.. :)

miszTERRA_SF_ said...

waaa.. cam bez jep, kat mn jual ni kak?? trliur lak.. erk

ayang said...

setakat nih kalo g pasar tani xpenah xbeli ini ayam.. syedapp.. harus beli 2 bungkus.. 1bungkus makan sambil jenjalan..1bungkus makan sambil berdating2 tgk tb.. haha