Wednesday, July 21, 2010

Only Me & Cik Lyna

Asben ai outstation seremban hari ini... dan diberitahu tadi bahawa die tak balik hari nie...
So malam nie, ai ngan lyna jer tinggal n tido kat umah...
Harap sangat2 lyna tak meragam dan tercari2 ayah die...
Banyak mende nak settlekan kat umah
1st, Lipat Baju
2nd, Iron Baju
3rd, Kemas Bilik
dan macam2 lagiler....
kerja kita nie tak abis2 kan... keje kat ofis, sambung balik keje kat umah..
iniler hakikat working mother

4 comments:

Mama AqiL said...

AKU SETUJU..

KERJA DAN KERJA DAN KERJA...

TAK PERNAH HABIS...

tp itulah KEHEBATAN SEORANG WANITA.

acusarah said...

kita pon slalu huby g outsation, arini dia p johor sok bru balik, klau dia x der mmg sy cuak, coz keje rmh smua dia yg buat....huhuh sama la kiter, mmg letih jd ibu yg working ni

::Mamalyna:: said...

anum, tu ler keje kita, kerja..kerja dan dikerjakan, heheh

::Mamalyna:: said...

acusarah, memang letih kan... tak penah yang balik umah duk berehat jer..