Wednesday, July 21, 2010

Bibir Lyna Luka!

Ni gambo mulut lyna yang comot makan jem nuttela tue...

Semalam petang, dengar asben ai jerit
'ayang, bibir lyna berdarah'

ai yang kat dapur, kalut dah...pasai ape bleh berdarah nie... sedangkan lyna dalam bilik ngan ayah die... hajat di hati nak membebel dan kat ayah die... sudah kumpul ayat2 nak dibebelkan, hehhehehe

kata ayah lyna, lyna ikut die solat, tang sujud tue, die p hantuk kuat sangat, agaknya time tue die ketap bibir die kut, tau2 berdarah.... lyna tak nangis pun, sebab die yg wat sendiri kan... cecepat ai sapu minyak...

Pagi tadik tengok segaris merah timbul kat bibir bawah... cian lyna, harap2 cepat ilang luka tue...

10 comments:

Nigina said...

ala ciannya... takpalah nasibb baik lyna kuat..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

kecian cik lyna, jangan lupa minta mama taruk ubat yek..

aiDieNa said...

Macam tu budak↓3.. ikut apa saja org tua buat.. camner gayer lar si Lyna tu sujud eak.. sampai camtu sekali mulut dia berdarah.. takper.. tanda² anak solehah tu dah ader.. :)

BIONIC WOMEN said...

sian lyna...tapi takper lyna berlajar sesuatu yg baru..len kali xleh sujud kuat2..
Lyna dah pandai blajar sembahyang..bagus2

mummy_ayu said...

sian lyna...kuat kan?

::Mamalyna:: said...

nigina, tu ler..banyak jugak darah kuar, tp nasib baik die tak nangis..

::Mamalyna:: said...

Cik yah, memang cecepat ai taruk minyak..

::Mamalyna:: said...

kak ina, tue ler... camne cara die sujud pun tak tauler...die sujud ke, die p cium lantai, ehhehe

::Mamalyna:: said...

mamadhiya, lyna suka tiru macam2, ape yg kita buat, semua die nak tiru, hehehe

::Mamalyna:: said...

ayu, hehehe...memang kuat coz die sendiri yang buat!