Thursday, July 22, 2010

Lyna dan Bakul Tidak Dapat Dipisahkan!!!

bakul merah ini kegunaannya untuk menyimpan meinan2 lyna yang beberapa kerat jer yg rupa elok...meinan2 lain, sudah cacat dan tak cukup sifat belaka....

tp cik lyna nie ntah mende peel, trasa plak nak duduk kat dalam tue..

suka suki jer duduk dalam tue even abis patah2 jaring bakul tue... dah masuknya budak gemuk kan... tp cik lyna ingat die masih slim... dukler tercatuk kat dalam tue..
hahahaha.... bakul tu licin, die gerak2 so lyna terslide rebah ke lantai... lyna sudah meminta pertolongan mama untuk tolong kuarkan die dari bakul tue...
cik lyna tidak penah serik yer... pas dah dikeluarkan, die masuk balik... mama dan ayah dah tensen, mungkin jangka hayat bakul merah ni duduk kat umah kami makin singkat...hehehhee

8 comments:

Me_Lina said...

hahahhaha kelakar la lyna ney... mcm2 ragam...

alyyani said...

ada potensi jadi ratu gimnas nih. heheh..

diana said...

baru pasan kening dia lebat ye..

Sitisifir10 said...

hoho...yg kt umah ni main dalam tempayan besar diorang...gelek satu rumah..mentang2 la takde perabot bagaikan....

::Mamalyna:: said...

Lina, lyna memang macam2 ragam, ada jer mende nak buat..

::Mamalyna:: said...

allyani, hehehe..praktis make perfect!heheh

::Mamalyna:: said...

diana, kening lyna memang lebat, ikut ayah die..

::Mamalyna:: said...

siti, heheh...tempayan tue! lagi dasat!