Friday, July 30, 2010

Kek Batik

Insang Tekak ai nak makan kek batik.... dah lama tak makan, setakat buat jer... tp nak kena clear dulu durian yang duk ada dalam peti ais tue... bukak jer peti ais, mesti bau durian walaupun dah letak dalam tupperware...

Tak sanggup plak ai nak makan kek batik perisa durian kan... Semalam plan nak wat kuah durian pun tak jadi coz takde sape nak makan n kalo buat pun, ai makan sorang jer.... Plan nanti, nak masak n bawak ke ofis, makan ramai2 ngan kengkawan lagi syok kan...hehehe

6 comments:

qasehadam @ nurul said...

cumel molek je kek batek tu..buh telur sekali ke dlm adunan tuk gaul biskut tu

nanizamros said...

mcm pernah tgk pinggan ni tapi dimana ya???? hehehehhe

::Mamalyna:: said...

nurul, a'ah, saya letak telur, 1 bijik jer..

::Mamalyna:: said...

kak wan, hehehe...pinggan dot..dot!

eima said...

ko letak susu 1 tin ke ..
cam member aku buat 1 tin .. gila bapok manis ..aku tak leh mkn ....

tp ko nye kek batik nampak cantek tak comot²... cam sedap je .. huhu

zue @ annaleeya said...

olorrrrrr.... kek batik ittew telah mengancam 'insang' tekak ai jgk... huhu!!