Friday, July 16, 2010

Besen Biru Kesayangan Lyna...

Dolu2, ai selalu gunakan besen nie time nak mandikan lyna.... Besen ni ai suka sebab saiz die elok2 jer...muat kat sinki, tak dalam sangat dan ringan....

Semalam lyna telah memunggah isi dalam kabinet yang ai letak periuk semua, ditariknyer kuar besen biru ni dan terus masuk....

tengok, dah tak muat dah... dlu lyna kecik, blehler kan...ini lyna udah besar, sudah 1 tahun 10 bulan dah...mana layak mandi dalam besen
lama jugak die duk tercatuk dalam besen tue... berangan ke atau imbas kembali... Ape2 jelah lyna, hehhhehe

7 comments:

eima said...

amboi pandai ye ...
rajin menolong kat dapur rupenye anak dara ni

ejaMaria said...

eh... kite pun ade besen ni... sama kaler... pun buat mandi anak masa baby... hehehehe...

::Mamalyna:: said...

eima, rajin yang camne tue,rajin kemas or rajin sepah...sila pilih, heheh

::Mamalyna:: said...

Eja, iye ker, senang kan, mandi dalam besen camni, rasa menyesal plak beli babytab tue, heheh

alyyani said...

lyna teringat zaman dia muda2 dolu... :)

..nOj.. said...

lyna teringat kembali zaman muda2 dulu wei. hehehe

maszmadi said...

ala.. come nyer lyna dlm besen tu.. sweet jerk.. hikhik