Tuesday, July 13, 2010

Ada Urusan Peribadi

Sukacita dimaklumkan bahawa pada petang ini saya tidak dapat bertugas seperti biasa. Ini adalah kerana saya perlu menguruskan sesuatu perkara.
ohhhh, ketiadaan saya di ofis adalah dengan izin dan kebenaran yer, bukannyer ai ponteng keje... biasaler, blog ai nie ada ofismate ai yang jadi silent reader...
Kepada yg berkenaan aka yang dalam diam duk menyibuk hal ai, sila selidik dulu sebelum nak copy paste ape yang ai tulis dalam blog ai... pendek citer, ai tak suka dan benciler ngan perangai org cenggini...

8 comments:

eima said...

pesal .. budak opis ko nk copy ko nye cite ..
nk print pastu bg tau semua yg ko asek update blog je ke ....
penyebuk ...

..nOj.. said...

takla eima. budak opis dia print pastu tampal kt papan kenyataan opis. hahah kelakar betul la

Dilla Ady said...

sibuk jek kan..ntah2 die lagi la setiap 5 minit hapdate blig..huhu

.:fyzz:. said...

lor ejan ada kaki penyibuk...aku suka ngan statement nojah..aku rasa nk tampal kt board ofis ejan ..kalau leh la..heheh

::Kak Sambal:: said...

eima, jawapan pertanyaan ko ada di komen nojah, heheh

::Kak Sambal:: said...

nojah, tu ler, ntah ape yang die tak suka aku pun tak tau...aku nie keje kat area teknikal, die p tampal kat board admin! aku dah dapat agak sapa, cuma aku just pantau2 jer skang nie...

::Kak Sambal:: said...

dilla, die lagi, aktif fb.. pehtu asik bukak blog ai kut..

::Kak Sambal:: said...

pijot, tu makhluk sngal dan otak mereng..hehe