Tuesday, June 15, 2010

Petua Bagi Mengecilkan Pinggang dan Perut...

Peserta yang nak kecikkan pinggang dan perut : Ayah Lyna
'Alat' yang digunakan, keberatan 12 kg : LYNA

1st, Memula baring meniarap....dapatkan posisi yang selesa
2nd, Letakkan 'alat' di belakang atau pinggang anda... cam kami, 'alat' kami bergerak... tak payah diletakkan atau disuruh...memang terkedek2 berjalan n duk cenggini...

camni posisinyer yer...
okey....readyyyyyyyyy!!!!!
...
......
.......
lihat, 'alat' sedang menghentak tanpa henti....buntutnya agak lembut coz ada pampers di situ.... wahhhh, begitu seronok kan.... sambil tepuk tangan!
~JANGAN BUAT AKSI INI SELEPAS MAKAN, JIKA BUAT JUGAK, KONPOM KORANG AKAN MUNTAH IJOOOO~

12 comments:

~asha~ said...

ehehehe aku mula2 teruja betul tgk tajuk...

compem aku tiru

Zaidah said...

memang bleh kurus...hehehe

Cik NeyNa said...

hahaha...
hampeh..
beriyer aku bukak sebab nak tengok pe petua tu..
aku takde alat tu so camne..
tak leh nak kuruih laaa..

eima said...

ptt le aku mkn ramping ngan kurus kering ...
anak aku rajin buat teknik ramping kan pinggang tuh kat aku ...
hentak² aku slalu ... pantang baring/meniarap .... silap bleh terkincit ..

Me_Lina said...

nasib la dpt daddy yg montoks ney... kena hempap pun bukan rasa sgt pun... mcm alya ler.. pantang nmpk daddy dier meniarap... mula la aksi2 cowboy dier... yeeba yeeba....

.:mama dhia:. said...

hahahaha...dhia pun suke wat cam tu kak..ngan saye skali kene...hahahah... efektif ek 'alat' cam ni...

::Mamalyna:: said...

gidah, hati2 kalau nak tiru...kang patah plak tulang rusuk mazri, hehehe

::Mamalyna:: said...

zaidah, kurus sambil senak...hehehe

::Mamalyna:: said...

Cik Neyna, hehehe...tertipu sikit jer... mungkin boleh cipta 'alat' nie taun depan ker...hehehe

::Mamalyna:: said...

eima, aduhh...kesian kat ko...hehehe... jaga2 kang patah riuk plak tulang temulang maknyer...

::Mamalyna:: said...

Lina, hahaha...hubby kita terima nasib yang serupa..yeba2!

::Mamalyna:: said...

yana, hati2...boleh tahan lasak jugak dhia yek..