Thursday, June 10, 2010

Musim Bola, Beli Susu Dapat Hadiah Pinggan Kartun Main Bola

Lyna kan minum susu fernleaf.... Sebulan memang 4 pek kami beli... Skang nie tengah duk musim bola kan...Setiap pack susu fernleaf tue, dikembarkan sekali ngan hadiah pinggan kartun2 tengah main bola....

Lyna minum susu ni perisa madu yer...
Ada 4 corak pinggan semua, ada kartun bunny, tweety n satu lagi ai tak kenal... Rasanya dah ada 10 dah koleksi pinggan cenggini... Dulu dapat hadiah cawan, skang pinggan plak... disebabkan bagi pinggan nie, rege memang up sikitler dari biasa...
Kak RATNA, anda dah ada bape pinggan dah? laila minum susu nie kan...

14 comments:

~anna&anuar~ said...

alololoooo.. comel jek pinggan ni... beli la byk2 skit.. nnti blh wat stok utk anak2 ramai.. bg sorang 1..

kak ejan, jgn wat2 x nmpak tag+award ai ye... sile waaattt...

eima said...

wahhh ....besh gile dpt pinggan comey gitu ..
klu anak aku die mesti berselera nk mkn ... klu mkn kat pinggan baru .. asek nk minum air je klu dpt cawan baru ...

..nOj.. said...

a ah. budak budak mesti selera je nk mkn ngan pinggan baru. asek la nk mintak mkn je

aiDieNa said...

Wah comei jer wat collection.. anak akak minum dutch lady.. selalu jugak ada free gift.. balang plastik dah macam² kaler kumpul.. lebih dari 10 rasanyer..

::Mamalyna:: said...

anna, yoler...hehehe..

::Mamalyna:: said...

eima, meh kasik alamat umah...

::Mamalyna:: said...

nojah, lyna tu kasik pinggan corak ke tak corak ker...abis semua makanan die bedal, hehehe

::Mamalyna:: said...

kak ina, dulu lyna minum dutch lady...memula ok pehtu tak ok plak...tu yg ijan tukar ke fernleaf tue..

Zimah said...

izan..lagi satu tu kartun roadrunner..yang selalu kena kejar ngn serigala tu..pittt pitttt..yg lari laju tuh..

nieda said...

kt mana2 pun bola skrg ni

Sari said...

camner ksari xdpt menda2 tu smua..dah byk pek beli, xder pun gmbar pinggan tu kat luar pek dia...xble jadi ni, nk gak pinggan tu..waaaaa...

::Mamalyna:: said...

ziemah, haaa betuller tue... aku nie lupa plak kartun ape..hehhee

::Mamalyna:: said...

nieda, tu ler pasal.... sikit2 bola...naik jemu den nie, hehhee

::Mamalyna:: said...

kak sari, biar betul! banyak dah kuar kat peket susu nie... susu 3+y pun ada jugak...