Wednesday, June 9, 2010

Menu Makan Malam

Dah petang, otak selalu blank nak masak ape untuk menu makan malam
Nak masak leceh2, tak dapatler...

Plan ari nie, TOMYAM AYAM + SAMBAL SARDIN + GORENG TEMPE...

uwaaa....terus rasa lapor ni... bestnya dapat hirup tomyam pedas2 n panas2....

16 comments:

*Miss Geli^ said...

menu aku??

entah.tunggu sampai rumah bukak tudung saji..MIL dah masakkan..hahahha

b.O.n.d.a said...

waa..bguz gak cadagan tOmyam tu! =)

monica said...

waaaaa..lauk yg buatkan selera sy ada.. =)

Umi Nuha said...

wah..bestnya tomyam. saya nak wat sambal sardin ngan telur dadar jek :)

::Mamalyna:: said...

nogha, mencik kat ko! syokler ko kan...konpom dah lama tak pegang sudip nie..hehehe

::Mamalyna:: said...

bonda, tomyam saya sudah siap!hehhee...syedap!

::Mamalyna:: said...

monica, hehehe...agak2 yang mane tue? tomyam ke sardin?

::Mamalyna:: said...

umi nuha, menu malam saya sudah dimasak...tinggal ngap jer..

Ummi Dania Yasmine said...

Sedapnyer Tomyam!!!!

~anna&anuar~ said...

kemain sedap mkn ye memlm...

dah kenyang tu, meh amik award yeeee... jgn x amik plakkk.. kang ai sentaaappp.. wkakkakak..

ppb_ppkp said...

dapnyee sambal sadin...yg lain imah x terliuq..hehehehehhe

eima said...

wahhh marbeles la last nye dinner ...
lama jugak dah aku tak memasak ....
dah dekat 2 bulan dah .. haha takat goreng ikan bg anak ratah ngan masak nasi je ....

semua mknan aku tapau dr luar je ...

::Mamalyna:: said...

Ummi, sedap..sedap..sedap!

::Mamalyna:: said...

anna, tetiba ahkak wat2 tak nampak tag tue..hehehe

::Mamalyna:: said...

ppb, sedap kan sambal sardin kalau makan ngan nasik panas2...memang terangkat!hehee

::Mamalyna:: said...

eima aka jiran,tu mood rajin datang, bila malas...tapau jer kat foodcourt tue, hehhe