Thursday, June 17, 2010

Muka Orang Puas Hati

Sebab ape mamat ni puas ati.... senyum lebor jer...sebab BERJAYA MENAMBAH CHANNEL SUKAN KAT TV DI RUMAH AI.... request die kat astro semalam telah dibuat... berpinorler bijik mata tengok bola2 tetiap malam nanti...

Jangan bangun pagi, jadik mata GARFIELD sudah...

14 comments:

Me_Lina said...

hahahahah confirm mata garfiel... kalu hubby i... ngn mata sepet dier tu... dh mcm zombie... segala games dier nak tgk... adeh dh mcm burung hantu dah...

Sricahaya said...

hehehe..musim makan bola,tdo bola, mandi bola..segalanya bola yer..hihi

mela said...

ijan..hati-hati..takut nanti mei nampak hang macam ropa ronaldao atau pemain bola sepak mana-mana tah.

eima said...

suka la tuh ek ..
sian ke mu la .. xdapek nengok cite bersiri ..haha

Ibu Ayra said...

kaki bola jugak rupanya mie jalil nih no.... naseb baik en abu bukan kaki bola...

::Mamalyna:: said...

lina, hehehehe, harap2 tak jadik mata garfield..

::Mamalyna:: said...

SriCahaya, bola2 api...

::Mamalyna:: said...

mela, tu ler pasai..kut2 nampak aku cam pemain bola sepak plak...

::Mamalyna:: said...

eima, sebulan nie ai menderitaler...hehe

::Mamalyna:: said...

ros, tu ler pasai... jgn ditengok kepada paras rupa...muka ganas tp dalam ati ada padang bola...hehehe

aLoNg@Na said...

en somi i jugak bru menambah channel sukan 2ari lepas..siap ada recorder lg..kot2 shif mlm kang melepas pulak kn..btoi tu jan,jgn smpai dorang seme ni bermata garfield suda!..haha

notakaki: lina semakin cumel...i like!

::Mamalyna:: said...

along, mana ko menghilang.... lyna tue dah tembun dah wei..

.:are_race:. said...

hah..pesai kena tamabah plak..sebelum ni bukan dah ada ka..bis hilmy tgk tennis nyer game kat mana??aku x yah tmbh2 pung!!!

::AyahLyna:: said...

Dulu ada pastu ad org tue suruh potong sebab kasi line channel disney conquer tv kat umah...Apa leh buat nasib laaa...Hahahaha