Tuesday, June 29, 2010

Kasut Tue Besar Sayang...

Tengok gelagat cik lyna.... tak padan ngan kecik, nak jugak pakai kasut sukan ayah die yang besar bagak ala2 kasut mc donalds tue....hehehhe...

pehtu gigih nak jalan satu umah
muka tetap hepi tue... banyak jugakler die menapak ngan pakai kasut tue...
Suka ati ang ler lyna, asalkan jangan tersadung or jatuh tergolek sudah...hehhee

11 comments:

Zimah said...

notti girl..byk betul akal lyna ek..bijak dia ni..izan, ajar dia add math skrg..nnti mesti bleh lawan adi putra tu..

Echa said...

rappers okkkkkkkk.. hehehehehehe...

Sitisifir10 said...

ihihi..ni kalau kasut tumit tinggi mau haus tapak ni// :P

..nOj.. said...

addmath? heheh camne mak nak ajar math, mak pun xreti math tu. hehehe

::Mamalyna:: said...

zimah, hehehe..memang notti ziemah...tak larat nak melayan die... lyna paham 1,2,3 jer.. nak lawan adi putra ke? esok lusa ai bleh kaya kan...hehhe

::Mamalyna:: said...

echah, kami rapper yea..yea... rappers cilik..hehehe

::Mamalyna:: said...

siti, tu ler pasal, nasib baik kasut sukan jer..hehehe

::Mamalyna:: said...

nojah, mencik ko! hehehhe...math 'cangkul' wei...aler, kata kat orang, ko pun sama maaaa...bluek!

eima said...

comey !! ...
byk akai tul la... mcm² lyna buat ...
mmg budak yg lahir 29.9. nih byk akai ... ade yg ideas... letih mama nakk...

::Mamalyna:: said...

eima, hehehe... anak same perangai ngan sama tarikh lahir, cengginiler gayanyer...heheh

Zimah said...

izan, xpun ko ajar sejarah..ok gak tu..hehe..hero aku pun sama..byk akal..skrg fav panjat kabinet tv..eish..