Sunday, June 13, 2010

Hari Ahad Yang Lemau...

Dari pagi sampai laaa ni.... kami sefamily bertapa di umah.... no plan nak p mane ari nie.... bangun pagi2 tadi.... terus masak n makan.... thari tak makan lagi coz masih lagi rasa kenyang.... Petang sikit lagi mungkin kuar coz nak p ambik mak ngah lyna.... mak ngah tue konpom tak sabar nak balik coz asben die pulang dari jauh.... offshore keje start dari bulan 3 ari tue, skang baru balik malaysia.... abisler malam nie!hehhehehe

Pose lagi 2 bulan kan.... taun lepas 8 hari tinggal, cadangnyer esok nak pose ler.... buat ari senin n khamis...lama2 nanti abisler kan...

Citer pasal pose, pehtu mesti raya kan... kain untuk buat baju raya belum beli lagi... tema dah konpom dah... putih pink! hehehhe... nasibler asben ai tue, paksa redha jer....

4 comments:

~anna&anuar~ said...

alamaaaakkk.. blom pk nak kalerrr apeee... ewwwaaaahhh.. festaim bersama di hari rayeee... ehehehehehe

.:mama dhia:. said...

baru semalam org gi nagoya cari kain kak..hehehe...tema taun ni pepel..

::Mamalyna:: said...

anna, turn raya kat mane taun nie..

::Mamalyna:: said...

yana, akak tak beli kain pun lagik...