Thursday, June 17, 2010

Azrinaz Mazhar Hakim Diceraikan Sultan Brunei Dengan Talak 1

Pagi tadi dengar berita di Hot FM, dengar yang AZRINAZ MAZHAR HAKIM TELAH DICERAIKAN OLEH SULTAN BRUNEI DENGAN TALAK 1...

Pasal ape kena cerai yek... dengan Sultan Brunei ada 2 anak dah... Kesian kat dia kan... dah ilangler idup mewah dan tak dapat p mane2 keraian yang melibatkan Sultan Brunei...

Fair n square kan... p mane2 majlis, tetap angkut dua2 bini...

14 comments:

~anna&anuar~ said...

2 la... baru je tau pg ni... iskkk... mcm2 halll

RieNa said...

saya tgk berita tv3 pg td. dok pikir knapa agaknya..
hmm..kot mana pun bini no 1 jgk yg sultan sayang..

lps ni azrinaz kembali solo..takpa, duit byk dah.. ;)

eima said...

la ye ke ... cam² hal ...
tak brani komen lelebih kang kena tangkap ... hahaha

WaWa_EzRiLL said...

hye..salam perkenalan. hmmm on da way g ofc td pun dgr.. nak cakap lebey2 pun takut juga...hahahhaha.. just boley cakap anggap dah xder jodoh...

::Mamalyna:: said...

anna, tu ler kan..dah takde jodoh..

::Mamalyna:: said...

riena, betul tue... bini no. 1, tetap sayang.. duit banyak, maybe..ntah2 dah berkepuk2..

::Mamalyna:: said...

eima, ye betul...tadi dengar kat hot fm..

::Mamalyna:: said...

wawa, salam perkenalan sis... ermm dah takde jodoh kan...

..nOj.. said...

lawo gile la baju yg dia pakai kt gambo atas tu. tu mesti rege puluh ribu punye. kat mane ade jual ek

::Mamalyna:: said...

nojah, nape...ko teringin nak beli ker? kumpuller duit skang...ntah dapat ke tidak..hehehe

Huda said...

sedihnye dgr..dh x de jodoh agaknye..

~aSHa~ said...

baju tu akan dilelong kot...ko try la search kat lelong.com..mesti ramai org nak beli...cantik

yg pasti..bini pertama jarang org tinggal tinggalkan

Ummu~Ishak said...

selalunya yg 1st tu yg terbaik

yg no2 dah la jauh beno umurnya.. betul ke ikhlas nak jadi isteri?

ayaaa.. tepuk dada tanya iman.. saya tatau jugaa, ngeee

dilaOHdila said...

moga keduadua belah pihak CEKAL menghadapi apa keadaan sekali pun. Doakan lah yang terbaik untuk mereka berdua amin.....