Tuesday, May 11, 2010

Nescafe Tarik

pic from google
Ai dalam sehari mesti pekena nescafe tarik....biasa time pagi2 during breakfast tue
Ari ni ai tapau nescafe tarik kat kafe ofis
Biasa beli, ok jer rasa
Tp ari nie tak ok!
Ngan manisnyer + rasa nescafe yang pekat
buat ai surrender tuk minum
Akhirnya air feveret ai tue terus ai curah dalam singki, buang
sampai skang nie, tekak ai masih trasa sisa2 air nescafe tue...

8 comments:

..nOj.. said...

eheheeh pesai ko tak tambah air weh. mesti bole wat 2 cawan tu

Siti said...

adoii..lain tgn kot yg buat..tu yg lain rasanya

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

tambah la air panas, nanti kurang la manis dan pekat tu..

Cik Norfa said...

kurang sket minum nescafe..tapi kalau rasa nak layan..layan je bergelas2..hehhe

::Mamalyna:: said...

nojah, coz aku dah tak lalu nak telan kat tekak dah...tu yang aku buang tue

::Mamalyna:: said...

Siti, mungkin kut...biasa budak perempuan yang buat tp semalam ada budak laki yang buat...

::Mamalyna:: said...

kak mimi, time tue dah rasa tak mo telan dah air tue, hehehhe

::Mamalyna:: said...

Cik norfa, hehehehe...akak sehari mesti pekena, tp biasa time pagi..