Wednesday, May 19, 2010

Lyna Yang Macam2 Perangai

Sebelum nie, ai penah cakap, lyna ni kalau nakal, macam2 perangai die buat tau... kita nie geram n marah semua ada tp pendam jer coz aksi yang die buat tue mencuit hati....

Ni salah satu.... duduk atas kaki.... kadang elok kita berdiri kat mane2 ker, tetiba die datang duduk atas kaki cenggini.... Kebiasaan die buat kat ayah die... sudahnyer kita payah nak bergerak... bayangkan lyna mokmok tue duduk atas kaki kita, bleh kebas dibuatnyer....

bila ayah die angkat2 cenggini, bukan main suka.... tp ayahnyer mampu angkat 4 kali jer, pehtu tak larat dah, lenguh katanya....
Ada lagi satu perangai die, suka masuk celah peha.. ari tue masa ai bawak mak ai ke klinik, sedang ai berdiri, elok jer die menyusup lalu celah peha... pulak tue nak lalu berkali2.... lalu sambil gelak2...

Lyna...Lyna, U so notty girl!!!

12 comments:

..nOj.. said...

heheh kelako nye lyna. buat mende la duduk atas kaki tu. hehe

@e_da said...

heheh sgt comel tgk keranah anak kan.. lyna budak bijak..

BIONIC WOMEN said...

lyna ni macam2 ler...mesti tergelak tengok keletah dia..
lyna ni sesangat cute

Me_Lina said...

best kan lyna dpt daddy body size bear ney... mcm daddy alya... ehehhehe abes jd tunggangan dier... xleh nmpk daddy nak baring tiarap lgsung... horcie horcie... nak tunggang kuda...

maszmadi said...

swonoknyer lyna dok atas kaki ayah yerk.. cam naik jungkang jungkit lagaknyer,, hehe

ratna said...

org kata kalau notty maknanya pandai.. suka benar lyna bila ayahnya angkat dia pakai kaki cam gitu..

::Mamalyna:: said...

nojah, aku nie dah tak tersenarai kenakalan die camne wei... macam2!

::Mamalyna:: said...

e_da, tu ler... memula nak marah, tp akhirnya tergelak plak....

::Mamalyna:: said...

bionic women, memang macam2 perangai, tak terdayo den, hehehehe

::Mamalyna:: said...

Me_Lina, hehehehe...samaler ngan lyna, pantang ayah die baring, cam alya jugak, suka naik atas belakang, lyna lagi dasat, abisnyer henyak2 belakang ayah die...cam kuda betul dibuatnyer, hehehheh

::Mamalyna:: said...

Masz, lagi ayah die angkat atas kaki tue, lagi die suka tau...

::Mamalyna:: said...

kak ratna, memang suka bebeno pun... harap2 laila tak buat kat asben akak gaya cenggini tau...