Friday, May 21, 2010

Eyeliner ku @ Drumstick Lyna

Lyna suka sangat main ketuk2 cam drum tue... dan suka sangat buat eyeliner ai sebagai drumstick die... pehtu ketuk sekuat ati plak kat meja makan...

Eyeliner ai ada 4, skang tinggal 1 jer....yang 3 lagi, ntah ke mana dicampaknyer...
dalam gambo ni, iniler kali terakhir ai nampak eyeliner ai
yg nie eyeliner berkaler gold kalau tak salah... pun tak tau kat mane dah..
syok n suka dapat ketuk sekuat ati...cuba tengok pp lyna, tembam kan, huhuhuhu

16 comments:

~anna&anuar~ said...

gemukkkkk ini budaaaakkkkkk....

meh jenguk blog ai japp... ade citer bessshhh...

mamalieyna said...

happy bebenor tuuu..

ha'a makin tembam la lyna..sihat sungguh ni, kuat mkn eh! ^_^

::Mamalyna:: said...

anna, okey...akak terjah ni..zooommmm...

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, mau tak hepi, dah abis ketuk sekuat ati celak ai tue... memang tembam pun...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

wahh...dah layan dik ipan la ni ek...hehehe

maszmadi said...

si tomei yg tembam.. layan lau rock ker tu lyna..? hehe

..nOj.. said...

kembang pipi dagu berlapis lapis. gambo atas tu cam dh sedia nk buat nakal je

Siti said...

hahaa..dah jd drumstick yer..pandai dak lyna nih.

::Mamalyna:: said...

izan, hahahaha...same2 bergendang..

::Mamalyna:: said...

mas, hehehehe.... layan hiphop, nak ganti joe flizzow nie...

::Mamalyna:: said...

nojah, ehehehe...berlapis2 tue... memang wat nakal pown!

::Mamalyna:: said...

siti, hehehe...lyna notti

Me_Lina said...

alahai... comelnyer lyna.. agaknyer alya kalu naik badan dier.. sure mcm lina ney... tgk rambut lyna... mcm sama je ngn alya... ehhehe

ratna said...

tak kemana tu ejan eyeliner tu.. mesti ada tu..cuma kena cari jer la..

me said...

mak aiii da makin tembam lina skrg, comeyyyy..

tiefazatie said...

hihi..lyna2..ingat mo cumil2kan diri..rupe2nye nak jd drummer cm andy extranged ka adik ku cumil??hihi