Tuesday, May 25, 2010

Asben ai @ Gemas

Asben ai kan skang tengah outstation...semalam, portnyer di GEMAS, petang ari nie ke rembau plak... Cian korang, keje cam kaum nomad dah....berpindah randah jer.... Otel pun cari sendiri, kiranya pepandailer meka nak tido mane kan.... Jangan tido kat masjid sudah!hehehheehe

Ni mms yang ai terima kul 6 semalam, masih lagi bekerja, kerja2 jugak, tp take 5 itu mesti kan (merokokler tue).....

Keje elok2 yer...

7 comments:

*Miss Geli^ said...

hai..jgn lupa wat watermark..kang ada orang amik gambo ni wat bahan.....

::Mamalyna:: said...

nogha, okey...lupa plak aku nie ha...

..nOj.. said...

tula. masih tidak ambik ikhtibar. kang org ckp laki ko ni ponteng keje plak. hehe

Siti said...

hahaha..adoi....sabor jer la..gelak baca komen nih..gambor laki org puna da yg nak kebas ker? hahaha

::Mamalyna:: said...

nojah, baiklah...jap yer

siti, hehehehe...biasaler..

mela said...

amoih...ni ponteng kursus ni..hahahha..weh..tidur kat masjid ok lagi..jgn sampai kena tidur bawah jambatan sudahla..masuk TV3 nanti.

::Mamalyna:: said...

mela, hehehe...tu take 5 tue tp dah pukul 6, keje tak abis2 lagi...