Wednesday, May 26, 2010

23 - About Me

1. Seorang anak perempuan tunggal di dalam adik beradik (3 orang, meninggal sorang, tinggal 2 org). Asal dari KG. BUKIT BETONG, KUALA LIPIS, PAHANG DARUL MAKMUR
2. Tak pandai bawak motosikal
3. Suka sayur tempe dan peria
4. Dapat lesen kete, terus beli dan drive kete
5. Seorang anak yang manja, sensitif dan garang
6. Sangat2 tak suka ngan org yang sengaja cari pasal
7. Sangat suka ikan talapia bakar, sekor bleh abiskan tp yang mak ai bakar jer sedap
8. Suka makan buah pauh aka mangga, kupas kulit dan terus ngap ngan biji (sama ngan nojah)
9. Duduk asrama dari form 1 sampai form 5
10. Sama sekolah ngan nojah dari tahun 1994 sampai uitm, sebab tu ai boring ngan die, hehehhe
11. Selalu monteng perjumpaan pagi asrama sebab boring ngan warden tue
12. Masa periksa SPM, duduk asrama kuar p pasar malam ngan kawan2, sekali kena tangkap ngan cikgu warden, kena tazkirah blablabla
13. Dulu, kalau nak balik ke rumah dari asrama tp minggu tue tak bleh balik, selalu suruh ayah tepon cikgu, konon mintak ai balik umah jugak2 minggu tue...hehehhee
14. Penah terkunci dalam asrama, ntah ape cikgu tue p kunci pun tak tau...kami ngan kengkawan penah panjat pagar asrama, pagar yang ada kawat duri tue, hehehhee
15. Suka jugak ponteng kelas time form 5, nojah pun same wat perkara nie....nojah, ko jgn nak tunjuk baik okey, hehehhee... cara2 kami memonteng, sila tanya nojah...
16. Penah mewakili sekolah dalam pertandingan pantun, dapat naib johan, muka penah kuar dalam paper berita harian....glamer ko!heheh
17. Keluar dari negeri pahang sebab dapat keje kat KL, sebelum ni semua dalam pahang jer
18. Dah dapat APC tahun 2005
19. Keje kat ofis skang dari tahun 2002 sampai skang....lama dah nie, 8 tahun maa
20. Tahun 2008, first time sambut 1 syawal kat hospital putrajaya coz bersalinkan cik lyna
21. Raya ketiga baru balik umah
22. Setakat ni, punyai seorang puteri iaitu cik LYNA NURFITRINA
23. hepi go lucky punya orang...

penat wei, perah otak cenggini punya nak senaraikan 23 perkara....
skang, ai nak serahkan tugasan nie kepada

SITI
ZETTY
MAMALIEYNA
LYA
IBU HARIZ
EIMA
YUZIE
SALL

sila buat yer...

12 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hurmm...ramai peminat mamalieyna ni...aku , ko dan asha dok tag dia..hahaha

::Mamalyna:: said...

iye ker?hehehe..sebab die rajin

~aSHa~ said...

Suka makan buah pauh aka mangga, kupas kulit dan terus ngap ngan biji (sama ngan nojah) <-- org lipih mmg diasuh gitu ke wei? eheheh

pis

owh lupa aku nak cite pasal monteng memonteng zaman sekolah menengah..aku pun pernah kena tangkap dan kena tazkirah jugak...sampai cikgu pangey aku cinderella..kuar mlm tapi terbalik jam 12 tak reti balik..

mamalieyna said...

haha..betul ramai peminat mamalieyna ni..ekeke..vangga sekejap..=P..maceeh la tag kite, nnti eh, kita jwb..huhu..

*herm..kira kategori dak nakal gk la ni, monteng sekolah..kita tak beraniiii..=P

..nOj.. said...

bengom ejan ni mengata aku. :p

wei jidah, memang org lipih mkn mangga gitu la weh. hahaha. mengom!

::Mamalyna:: said...

GIDAH, hahahaha...tu nojah dah iyekan...hehehe

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, hehehe...peminat banyak nie...

::Mamalyna:: said...

nojah, baik wat pengakuan berani wei...bukan ke ko suka ponteng kelas..

~aSHa~ said...

ramai peminat mamalieyna...
elok kalo dia buat edisi terokai blog aku...ahahahahahahha bleh up kan aku..muhaha


wei tak senonoh la org lipih makan gitu..tak sopang

pogygrapher said...

ko lupa satu benda....pernah hantaq balik TV 14 inci jenama Philips sebab bergaduh ngan teman lelaki (skang dah bergelaq laki hang) muahahahhahahahhah.....

eima said...

eh ko tag aku ek .. tak prasan .. huk huk .. kena buat kena buat ...

en_me said...

rajinnyer wat TAG.. ehehe