Monday, April 19, 2010

Uwaaaa.... Melepas Menang Jongkong Emas ngan Wang Beratus Ribu Hanya Kerana Kurang 1 kg

Ari tue ai masuk contest Mr. Potato kan.... aler yg teka berat, Mr. Potato, Ortega, Tiga Mariachi dan 100 biji kentang pehtu sms bitau berapa berat 4 perkara tue....Ai sms 4 kali jer.... So dah kuar result die.... Jawapan sebenar 345 kg.... dan salah satu tekaan ai tue ialah 344 kg!!! Seeee....wuarggghhh ruginya.... ai teka kurang 1 kg!!!! jer.... Melepas2.... Kalau tak, makcik kayo wei.....
kak ratna, amacam? tekaan akak mengena ker?

5 comments:

..nOj.. said...

heheheh mane full result nye? ko tgk kt mane ni. mesti ade nama aku. aku teka 345. huhuhuh

Siti said...

uik....hehhe..sayangnyaaaaaaaa...huhu..

::Kak Sambal:: said...

nojah, blueekkk...manyakler ko...

siti, argghhh, frust tau..

.:are_race:. said...

wah..kalu tak kalu mesti aku dah jdik kawan baik si helmiy lah...

::Kak Sambal:: said...

aris, hahahaa....ada hajat tue... ko kena jampi aku seket nie...biar aku menang wang beribu2...hehehhe