Monday, April 19, 2010

Puding Caramel Yang Sedap....Tp Sila Maafkan Ai Bila Menengok Rupanya....

Ini puding caramel yang saya buat ari sabtu lepas..... tak percaya? Betul wei... ni ler puding caramel hasil buatan tangan saya tp resepi org lain yer.... ke orang nampak cam telur dadar plak....hehehhe

Tp ai pun cam korang jugak....pelik sangat, apsal rupanyer buruk kan.... rasanyer pada ai ngan family ai dah ok, tp rupanya tak menarik langsung... Ai kepingin jugak rupa yang menarik, kaler maler coklat tue tp tak jadi.... Tang rupa lubang2 tue ok dah.... Siti, help meeeeee!!!

Siti, ape resepi rahsia nak wat puding caramel yang cantik dan sedap?

6 comments:

Siti said...

rupa tak penting, yg penting rasa..kalau rupa cun abis, tapi rasa out..susah gakkan....terliur jugak siti tgk..lama tak buat nih.

::Mamalyna:: said...

siti, sedih tengok rupanya kan....wuaaaa!!!

..nOj rawK.. said...

rupa buruk gile. aku x caye la sedap. hahahah

Ibu Ayra said...

ejan, ros rasa gula ejan tu tak brapa hangus sebab tu kaler dia tak jadi coklat....

::Mamalyna:: said...

nojah, komen ko memang hampeh...megi rupa orang ko tue sedap ke...hehehhe

::Mamalyna:: said...

ros, tu ler rasanya...gula tak cukup hangus kut...