Wednesday, April 7, 2010

Pon...Pon...To Ayah Lyna

Buat Ayah Lyna, ari ni anak dara awak asyik jerit aaaaatah.....aaaatah....yg bermaksud ayah.... Mak kata, lyna asik sebut ayat tue jer dari pagi sampai ai balik umah lunch hour tadi..... bila mak tanya, ayah mane? Lyna tunjuk pintu....sambil wat goyang tangan cam takde tue.... Kesimpulannyer, anak dara awak dah rindu sangat2ler tue kat awak yer.... mamalyna pun rindu jugak sama awak!!!!

8 comments:

Echa said...

aku dah agak dah.. mama lyna yg rindu lebih ni.. hehehehehhee..

Siti said...

ni guna alasan anak ni benornya. hehe...padahal maknya yg rindu lebih..

ibuayu said...

anak ayah lah tu..cian dia..bagi cium kain pelekat ayahnya

mamalieyna said...

huhu..sakit merindu ye..sabar2..nnti ayah balik eh lyna! ^_^

mamanye punsabo2x..nnti hubby kesayangan balik eh! :p

ratna said...

muka lyna ni ikut muka kamu la ejan..

::Mamalyna:: said...

echah, aku kaber sebenarnyer...hahahaha...ayat kena power wei...

siti, hahahah...tau takpe, bukan ape, malam2 takde org nak salin pampers anak ngan wat susu...

ibuayu, memang anak ayah pun...

mamalieyna, esok ayah lyna balik yeayyy...

kak ratna, iye ke kak, tp majoriti kata lyna ikut muka ayah die...

bukhairiah said...

sian dia windu kt atahh...xpe2, auntie g mitc jap bgtau atah lyna y lyna windu kt atahhh...

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, hehheeh...bleh, die pakai baju kaler itam ari nie yer...