Thursday, April 1, 2010

PerlukaH diGanti? Tp Ai Masih SaYang....

Sandal itam kesayangan ai nie tapaknyer dah tak bape okey....sobsobsob.... condition semua elok lagi....dah lama ai beli kasut nie, tak silap bulan 12 ari tue.... tp skang, tengokler tapaknyer...

tapak belah kanan, dah ternganga cam mulut boya dah...
yang belah kiri dah haus dan terkopek tapaknyer....

Nak ganti baru ker? ai rasa cam tak perlu, cuma kena pergi ke tukang kasut jer, suruh tampal tapak baru..... sandal nie amat2 selesa tau.... memang tak sakit kaki pun....

Pesanan beserta ugutan wat asben tercinta,

abang, bila kita nak p serdang jumpa tukang kasut? baik kita pegi cepat sebelum ijan tukar fikiran mintak SANDAL BARU!.....hehehhe

5 comments:

.:are_race:. said...

muatan berat ikt kiri..muatan berat ikut kiri.....tapak celup kot...

Siti said...

kena beli baru la yer.. siti kalau beli kasut/selipar mmg susah nak tahan lama..ganas kot bila pakai..

.:fyzz:. said...

kalau rasa leh pakai lagi hg repair je la ejan..aku pn cam siti gak..mmg la pakai kasut agak ganaz..senang rosak..kaki aku lak jenis bulat ..lebar dn besar..bersaiz 7 hokey..

~aSHa~ said...

aku kalo sayang dan selesa sesebuah kasut tu..aku akan baiki...hingga sampai tak leh baiki..jimat kan aku..ehehee

::Mamalyna:: said...

haris, muatan berat ikut kiri ker? Aku rasa muatan berat belah kanan, ahahahah...tak tauler tapak celup ke tak nie...sayang wei, sandal kesayangan nie..

siti, tu ler, nak beli baru tp masih elok lagi cuma tapak jer tak elok...

pijot, tu ler, cadang nak p repair tapak jer...wei, saiz kaki aku lagi besar wei...saiz ?...hehehe

gidah, hahahha....kiranya pakai selagi boleh ler yek..