Thursday, April 15, 2010

Pagi Ni Mata Lyna Bengkak Sebelah, Awat yek?

Pagi tadi pas jer aku mandi + solat, terus ai mintak mak kejutkan lyna untuk mandi.....yes! memang ai mandikan lyna pagi2 sebelum p taska....ai suka antar lyna dengan keadaannya yang wangi dan kemas....bukanler ai mandikan lyna beria2, just mandi light2 gitu jer....

Bila ai nak angkat lyna tue, ai notice yang kelopak mata lyna belah kanan bengkak....ai cek, takut itu sakit mata, tp mata putih die tak merah pun....i rasa mata lyna kena gigit ngan semut kut time tido.... cian lyna, mata sepet sebelah....harap2 petang nanti, bengkak mata lyna surutler...

kelopak mata kanan yang bengkak...

mata lyna yang sebelah bukak kecik dan sebelah bukak besor...

12 comments:

~aSHa~ said...

ANAK AKU BENGKAK KAKI..

BULAN NI 2 KALI DAH KENA ALERGIK TAK PASAL2

LYaFRINA said...

waa.. teruk gak mata tu.. lyna ada mcm garu2 mata x?? mybe sakit mata kot.. kalo xpon kena gigit serangga.. apa2 pon bwk la check doc.. dptkn kesahihan.

..nOj rawK.. said...

eheheh kelako tul. bengkak betol tu weh. kompom semut ni. cian lahai. tp biasanye jap je. ptg kang ok la tu

Ibu Ayra said...

sian lyna... ejan kalau ptg nih x surut gak, bwk gi jumpa doc je la...

Siti said...

ermm..kena ketumbit yer....tgk dulu caman perkembangan tu. kalau makin membesar better gi jumpa doc.

.:fyzz:. said...

aku rasa kena ketit ngan semut je tuh..takpe..dun wori

::Mamalyna:: said...

gidah, bengkak apsal? salah makan ape wei...

::Mamalyna:: said...

lya, lyna takde garu...dah cek kelopak semua, takde mrah pun...rasanya bukan sakit mata...tu ler, rasa ke geget semut kut..

::Mamalyna:: said...

nojah rawk, memang pun wei...terkejut jugak aku pagi tadi...cian aku tengok lyna, matanya udah cembeng...

::Mamalyna:: said...

ros, tu ler...kalau petang nie tak surut, memang kena bawak p doktor...harap2 surutler...

siti, ketumbit? takut jugak tue...harap lyna takde ape2

::Mamalyna:: said...

ros, tu ler...kalau petang nie tak surut, memang kena bawak p doktor...harap2 surutler...

siti, ketumbit? takut jugak tue...harap lyna takde ape2

::Mamalyna:: said...

pijot, harap betuller kata ko tue...jahat betul semut umah aku nie...