Tuesday, April 20, 2010

Orang Lain Dah Lama Kena Jelajah....Tp Ai Baru Nak Wat....En Ben Ashaari, Silaler Datang ke Blog Saya

Ohhh....saya bebetul terlambat wat entry ini.... Sana sini bloggers bitau yang En. BA dah review blog mereka.... Saya nak jugak!!! Harapnyer masih blum terlambat...

Nak join, bleh klik SINI

Syarat2nyer ialah

* HEADER blog BEN ASHAARI

**linkkan ke entri ini ..

*** cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda ..

Blog ini adalah blog peribadi saya....Segala macam cerita saya ada di dalam ini...bersesuaian ngan tajuknyer 'Its My Love & My Family & My Life'.... tp kekadang saya ada jugak terkeluar tajuk:P... tp kisah di dalam blog saya ini lebih banyak cerita mengenai anakanda saya yang tercinta, LYNA NURFITRINA

En. BA, saya ada satu permintaan, saya pun ada lagi satu blog pasal contest/giveaway

ni link: http://ejanblog.blogspot.com

Disebabkan saya suka join contest/giveaway yang dianjurkan oleh kengkawan bloggers, maka saya wujudkan lagi satu blog....dalam blog ni, semua entri contest/giveaway sahaja...

****dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini ..
Dari kawan lama saya ECHAH, IZAN, GIDAH

Jom2, kita ke blog En. Ben Ashaari

3 comments:

Siti said...

Good luck..eh! dah dpt ker hadiah siti? dah courier jumaat lepas.

::Kak Sambal:: said...

dah dapat ari senin baru nie...

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben :)