Tuesday, April 27, 2010

Nama Saya Ustajah Lyna

Assalamualaikum kengkawan mama....

Nama saya ustajah lyna.... kesian saya, mak tak belikan tudung baru kat saya tp saya beria2 nak pakai tudung, so mama pakaikan saya ngan tudung napkin jer... takpelah janji saya pakai tudung kan...

Saya dah pandai baca doa makan.... kekadang tue bukan setiap kali nak makan saya baca doa...setiap kali mama nak suap makanan kat mulut saya, saya baca doa... mama selalu bising, siap cakap ngan saya... baca doa makan sekali jer lyna, bukan berkali2...hehehhee.... saya tau coz mama tensen ngan perangai saya tue...

Pehtu saya dah pandai solat dah skang nie.... saya akan angkat tangan letak kat area telinga pehtu saya sujud....sambil tue saya bacaler ape2 yang patut...tp satu rakaat jer....peh jer sujud, saya duduk dan saya terus blah....hahahaha....

Okler, babai...

No comments: