Tuesday, April 27, 2010

Makanan Yang Sedap, Harus Kita Kongsi Bersama

Skang, ai nak promote makanan2 yang sedap kat korang semua ye.... memang sedap, tak rugi korang membeli....

NASI AYAM SEMPOI
Harga: RM4.50
Lokasi : Sungai Ramal Junction
CHEESE TART
Harga : RM6, ada 6 ketul so RM1 seketul
Lokasi : Pasar Tani MAEPS...rasanya ada satu jer gerai bakeri.... gerai die betul2 berhadapan gerai laksa
buat En. Ben,
ape kata lepak plak kat sg. ramal junction, pekena nasik ayam....gerenti sedap punya...lagi sedap dari pekena megi 6 bungkus....hehehhehe

5 comments:

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ejan, kakak akak pandai buat bluebery cheese tart ni.. sedap dan senang.. modal pun tak banyak.. lagi berbaloi buat sendiri.. hehehe nak tempah ke? hehehe

::Mamalyna:: said...

kak mimi, iye ker...ijan reti makan jer...nanti blehler tempah yer...

Mrs. Hakim said...

satay willy pun sedap gak kat ramal junction tu.. terbaekkkk!!!!

::Mamalyna:: said...

mel, memang best pun satay tue...sedap kan...ejan pun dulu sokmo beli satay kat situ tp tak tahanyer org ramai sangat... skang kami dah ada port satay baru tau...kat gate 1

mimis said...

Wow.. cheese tart..
pasar tani Maeps tu kat mane?