Tuesday, April 27, 2010

Lyna dan Video Klip Astro

Tengok lyna yang ralit ngan tv tue.... camne die bleh terpacak terpaku tue? Coz die melayan tengok video clip 2010 dalam astro tue.... Tu feveret lyna yer.... nak2 plak bila tengok lagu stacy-pakai buang, stacy n adam-menggegar dunia.... lagu tue siap lyna berjoget2 lagi tau...

Skang ni, ai kalau agak2 lyna lasak2 n ada ciri2 nak wat umah ai tongkang pecah, cepat2 ai capai remote tv astro, cari channel yang tayang lagu2 tue.... supaya senang keje ai, dari lasak2 terus terpaku depan tv....

12 comments:

maszmadi said...

hehe syok nyer lyna tgok tv yerk, cam ni snang la mama nak wat keje...

::Mamalyna:: said...

mas, hahahaha....memang senang pun..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam singgah..

ehehe..samela ngan rafiq
suka benor lagu hafiz tu..siap nganga mulot
sib tak masuk lalat

Ibu Ayra said...

sebijik mcm ayra... kalau time rancangan video klip jgn sesapa tkar channel lain... radio pun sama...kalau ada lagu2 dari video klip tu, jgn la tutup sampai abis lagu tu... kalau dak, jerit sungguh2 ati....

bukhairiah said...

same la cam diena...joget smp pusing2 lagik...astro kan vc nya dok ulang2 tu gak...ai plak bowink tgk

Siti said...

ni sebijik la ngan anak2 siti..waa..leh hafal tu lagu2 kat dlm klip video tu..sabor jer la..

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

amboi smpai dpn2 kaca tv tu..hehehe.. bek2 lyna oi jgn ditarik udah tv tu ke bawah..hehe

::Mamalyna:: said...

rose, hehhee... same pesenler anak kita yer...

::Mamalyna:: said...

ros, anak kita berangan nak jadi model video clip tue kut... dalam gambar tue, ejan dah panggil banyak kali tue, suruh tanggal baju mandi...tp duk jugak terpaku depan tv

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, tu ler...asik duk ulang jer tp yg duk ulang tue ler yang lyna suka...mamanya kena redha jer...

::Mamalyna:: said...

siti, nanti bila meka besar, leh kita tubuhkan group cam feminin ker....heheh

::Mamalyna:: said...

fiza, tu ler, jgn ditarik tb tue...mau melalak maknyer nangis, huhuhu