Thursday, April 22, 2010

Kenapa Ai Harus Berada di Dalam Blog En. BEN ASHAARI


En. BA adakan satu lagi 'task'.... En. BA wat satu lagi blog, so En. BA nak tau kenapa list blog ai perlu ada dalam bloglist En. BA...

So, jom kita follow syarat2nyer...

1 ) HEADER BEN ASHAARI BLOG
Dah ada kat atas...

2 ) Kenapa anda rasa anda patut berada dalam blog list BEN ASHAARI ?
Sebab blog saya ada keistimewaannyer tersendiri... Dan saya telah ramai berkenalan hasil dari blogging... Dan dalam blog saya, saya ceritakan macam2 cerita dan yang paling penting.... blog saya adalah hasil taipan saya sendiri...
3 ) Sehari , berapa kali update blog ?
Hari2 update.... Sekarang nie total 4-5 kali update dalam sehari...
so En. Ben, jangan lupa listkan blog saya yer....
Terima kasih, thanks u, toce....

No comments: