Friday, April 23, 2010

Ida Nerina Hadir Ke Mahkamah Dengan Wheel Chair

Kesian Ida Nerina.... Dahler diceraikan suami pehtu skang kena pakai wheelchair dah.... cuma ai tak tau adakah Ida Nerina akan pakai wheelchair nie sampai bila2 atau buat masa ini... Ida injured setelah jatuh kat umah die.... Yang menolak wheel chair tue pelakon dan penyanyi Susan Lankester... korang ingat lagi tak.... dedulu die famous, skang nie cam senyap jer... Yang baju putih tue penyanyi Atilia...

Buat Ida, semoga anda tabah...

6 comments:

maszmadi said...

hm, x ikut sgt pekmbngan dia skrg nie, tp ciankan kat dia...

::Mamalyna:: said...

mas, tu ler...tau die cerai jer...pehtu Ida cam diam jer...

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

pelik artis ni kan.. tp akak kesian gak kat dia ni.. kenapa dia bercerai ek..

Mimis said...

Yup.. husband dia ceraikan dia masa dia tgh terlantar sakit.. sian kan.. hampes btul usban dia tu.. klau x silap usben dia tu pemuzik.. tp xingat group mane..

::Mamalyna:: said...

kak mimi, tak tauler kenapa meka cerai kak...tp kata Ida, die yang mintak cerai...

::Mamalyna:: said...

Mimis, asben die gitaris kumpulan blackrose...ituler dunia artis...