Wednesday, April 14, 2010

Harap2, Hari Ni Tidak Menangis Lagi...

Disebabkan ayah die outstation kan, maka tetiap pagi dan petang, ai ler ambik lyna kat taska.... so carseat yang dah lama simpan tue, digunakan balik..... tp dah dua hari nie, dah pickup lyna semua, sampai je kat umah, mati enjin kete n nak angkat lyna kuar dari carseat....lyna bantai melalak coz tak mo kuar dari kete..... kuat plak tue melalak pehtu wat badan lembik cam sotong time kita dukung.... aduhhhh....ntah ape suka sangat duk dalam kete agaknyer..... bak kata asben ai, lyna nie suka jalan ikut perangai mak die....ishhh, ai plak yang kena....
Harap2, hari nie tak menangis lagi....

2 comments:

Siti said...

rasanya dia sonok duk dlm carseat tu...hahaha

::Mamalyna:: said...

ye kut siti...coz suka tengok permandangan agaknyer...hehehe