Thursday, April 15, 2010

Cekodok Udang Ramuan Suka Ati Ai Jer...

Memang layan betul makan cekodok udang....lawannyer minum air kopi panas2....perghh, memang mantop ler....

Ramuan suka ati ai jer...just letak tauge + bawang besar + udang potong.... nak lagi sedap, letak eno n yis sikit tp 2 barang nie takde...so wat jer pakai ape yang ada.... kalau letak yis ngan eno tue, cekodok jadi naik kembung sikit dan sedap.... tp cekodok yang tak cukup ramuan nie pun, makan punya makan last tinggal tisu jer....Abis licin, hehehhehe

7 comments:

SyaNa said...

aku suke cekodok
ari tu seminggu aku kena sampuk hantu cekodok :)

~aSHa~ said...

kreatip tapi nampak sgt selera..teringat cekodok yg aku jual dgn izan, nojah dan lain2

Mama AqiL said...

nak lagi sedap ko pecahkan sebijik telur..baru lagi rangup..cuba yea..

::Mamalyna:: said...

syana, hahaha...berkat ibu mengidam tue...

::Mamalyna:: said...

gidah, ko berniaga cekodok kat izan semua? Bila wei? Konpom time uitm...

::Mamalyna:: said...

anum, iye ker...aku tak penah guna telur dalam cekodok...blehler cuba nanti...

Zimah's Depart said...

izan..bubuh telur mmg best..bile dah sejuk still lembut lagi..tp kalo nak gemuk² cedodok tu..tepung tu dibancuh dgn air panas mendidih...mmg mantop la..